Be crazy
Welcmoooooo دخلتو التاريخ عشان طبعا إنتو في منتدانا احم احم ولو عايزين تدخلو التاريخ من أوسع أبوابه سجلو معاااااااااانا^^ بييييييييس يا مان

Be crazy

Be crazy Be co0l Every body hate school
 
الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 فوائد الزوجة النكدية

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
cute remo0o

avatar

عدد المساهمات : 1656
نقاط : 1865
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/04/2010
العمر : 20
الموقع الموقع : البيت

مُساهمةموضوع: فوائد الزوجة النكدية   السبت أبريل 17, 2010 7:25 am

بسم الله الرحمن الرحيم الموضوع بعنوان الزوجة النكدية ما رح اطول عليكم اخليكم مع الموضوع
فوائد الزوجة النكدية من يظن ان الزوجة النكدية ليش لها فوائد فهو مخطئ فللزوجة النكدية فوائد كثيرة ومن أهمها:


*الزوجة النكدية تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله

طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل


*الزوجة النكدية تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف الحريم


*الزوجة النكدية تساعد الزوج على صلة الرحم

لأنه على طول هربان عند أمه


*الزوجة النكدية تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه

لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل


*واخيرا الزوجة النكدية تجعل من زوجها رجلاً عظيماً

فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل

مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل:

"وراء كل رجل عظيم إمرأة"
وللامانة منقول
واتمنى اني اشوف الردود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl



عدد المساهمات : 580
نقاط : 582
السٌّمعَة : -1
تاريخ التسجيل : 15/04/2010
العمر : 20
الموقع الموقع : the land of sadness...أرض الكآبة

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الأحد أبريل 18, 2010 9:59 am

موضوع رائع و على قولتكم (cool) truthly super beautiful I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ČÔÕŁ GÌŔĽ
Ķ!ŊĢ>مدير عام
Ķ!ŊĢ>مدير عام
avatar

عدد المساهمات : 1596
نقاط : 1881
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 08/04/2010
العمر : 21

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الأحد أبريل 18, 2010 11:59 am

هههههههههههههههههه
حلووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cute remo0o

avatar

عدد المساهمات : 1656
نقاط : 1865
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/04/2010
العمر : 20
الموقع الموقع : البيت

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الإثنين أبريل 19, 2010 11:14 am

sad girl كتب:
موضوع رائع و على قولتكم (cool) truthly super beautiful I love you
انتي ارووووووووووووع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cute remo0o

avatar

عدد المساهمات : 1656
نقاط : 1865
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/04/2010
العمر : 20
الموقع الموقع : البيت

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الإثنين أبريل 19, 2010 11:14 am

Co0ool Girl كتب:
هههههههههههههههههه
حلووووووو

شكرا لردك ع الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Crazy Lola
Ķ!ŊĢ>مدير عام
Ķ!ŊĢ>مدير عام
avatar

عدد المساهمات : 126
نقاط : 148
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 06/04/2010
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الأربعاء أبريل 21, 2010 11:22 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بجد يا رورو هتكوني يعني أجمد زوجة في العالم
نااااااااااااايسو مهلبية كووووووووووووول lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://a7la2l2w8at.hooxs.com
cute remo0o

avatar

عدد المساهمات : 1656
نقاط : 1865
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/04/2010
العمر : 20
الموقع الموقع : البيت

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الخميس أبريل 22, 2010 10:37 am

يعني نيال اللي بختااااااااارني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl



عدد المساهمات : 580
نقاط : 582
السٌّمعَة : -1
تاريخ التسجيل : 15/04/2010
العمر : 20
الموقع الموقع : the land of sadness...أرض الكآبة

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الجمعة أبريل 23, 2010 4:17 am

طبعاً ولو أكيد رح يعيش حياة سعيدة خالية من (النكد ) و الغم صح ؟


شكراً عالمجاملة ...............أخجلتي تواضعي!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cute remo0o

avatar

عدد المساهمات : 1656
نقاط : 1865
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/04/2010
العمر : 20
الموقع الموقع : البيت

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الأربعاء أبريل 28, 2010 10:05 am

اكيييييييد يا زوووووء

لا ولو كلوولا خجلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl



عدد المساهمات : 580
نقاط : 582
السٌّمعَة : -1
تاريخ التسجيل : 15/04/2010
العمر : 20
الموقع الموقع : the land of sadness...أرض الكآبة

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الأحد مايو 02, 2010 7:02 am

هو الي يعيش معاكي يقدر يفارقك لحظة وحدة ؟

ما انتي أجمل بنت عرفها تاريخ الرويس (بدون مجاملات )
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cute remo0o

avatar

عدد المساهمات : 1656
نقاط : 1865
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/04/2010
العمر : 20
الموقع الموقع : البيت

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الأحد مايو 02, 2010 9:17 am

109




لا تعلييق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl



عدد المساهمات : 580
نقاط : 582
السٌّمعَة : -1
تاريخ التسجيل : 15/04/2010
العمر : 20
الموقع الموقع : the land of sadness...أرض الكآبة

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الأحد مايو 02, 2010 11:09 am

ليش لا تعليييييق لنكون مو عاجبينك انسة ريمو ؟

عم بمزح لا تصدقي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cute remo0o

avatar

عدد المساهمات : 1656
نقاط : 1865
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/04/2010
العمر : 20
الموقع الموقع : البيت

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الثلاثاء مايو 04, 2010 10:13 am

مو قصدي
لما حكيت لا تعليق يعني قصدي
مو قادرة الاقي حكي يشكرك على حكيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Crazy Lola
Ķ!ŊĢ>مدير عام
Ķ!ŊĢ>مدير عام
avatar

عدد المساهمات : 126
نقاط : 148
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 06/04/2010
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الثلاثاء مايو 04, 2010 10:18 am

هههههههههههههههههههههه
اتخنقو كمان يلا كماااااااااااااان شطة
متخلوش الموضوع روتيني ويخلص على كده
عايزة ضرررب ناااااااااااااار
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://a7la2l2w8at.hooxs.com
cute remo0o

avatar

عدد المساهمات : 1656
نقاط : 1865
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/04/2010
العمر : 20
الموقع الموقع : البيت

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الثلاثاء مايو 04, 2010 11:45 am

الله لايفرق بينا ويدخل سووووووووووووسة زيك بينا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ČÔÕŁ GÌŔĽ
Ķ!ŊĢ>مدير عام
Ķ!ŊĢ>مدير عام
avatar

عدد المساهمات : 1596
نقاط : 1881
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 08/04/2010
العمر : 21

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الخميس مايو 06, 2010 11:31 pm

هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl



عدد المساهمات : 580
نقاط : 582
السٌّمعَة : -1
تاريخ التسجيل : 15/04/2010
العمر : 20
الموقع الموقع : the land of sadness...أرض الكآبة

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الجمعة مايو 07, 2010 1:19 am

ليش الضحك ؟
أصلاً في سوسة عم تمنع الصداقة بيني أنا و سوابع صح ولا لأ ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ČÔÕŁ GÌŔĽ
Ķ!ŊĢ>مدير عام
Ķ!ŊĢ>مدير عام
avatar

عدد المساهمات : 1596
نقاط : 1881
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 08/04/2010
العمر : 21

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الإثنين مايو 10, 2010 6:42 am

لا
لان اساسا ملكيش علاقه في سوابع ازاي هتصحبيهم؟؟
عامة سوابع ملهمش علاقة بسوادس في المدرسة
و بعدين الصداقه محتاجة جر
أة و إثبات ذات عند الشخص اللي عايزة تصدقيه
و مش سوسه و احده هتفرق بنت عن 19 بنت

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl



عدد المساهمات : 580
نقاط : 582
السٌّمعَة : -1
تاريخ التسجيل : 15/04/2010
العمر : 20
الموقع الموقع : the land of sadness...أرض الكآبة

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الإثنين مايو 10, 2010 10:48 am

روان هاني صاحبتكم ولا لأ ؟

هي بسادس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cute remo0o

avatar

عدد المساهمات : 1656
نقاط : 1865
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/04/2010
العمر : 20
الموقع الموقع : البيت

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الأربعاء مايو 12, 2010 8:20 am

انا بالنسبة اللي ما فيها شي لو كان الك اصدقاء اكبر منك او اصغر منك بس مو كتير الفرق بينكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl



عدد المساهمات : 580
نقاط : 582
السٌّمعَة : -1
تاريخ التسجيل : 15/04/2010
العمر : 20
الموقع الموقع : the land of sadness...أرض الكآبة

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الأربعاء مايو 12, 2010 9:25 am

معاكي حق بس بضل الفرق العمري مشكلة كبيرة بالتواصل لأن وجهات النظر مختلفة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cute remo0o

avatar

عدد المساهمات : 1656
نقاط : 1865
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/04/2010
العمر : 20
الموقع الموقع : البيت

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الخميس مايو 13, 2010 8:46 am

حتى لو كانت الاعمار متشابهة رح يكون في اختلاف وجهات نظر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl



عدد المساهمات : 580
نقاط : 582
السٌّمعَة : -1
تاريخ التسجيل : 15/04/2010
العمر : 20
الموقع الموقع : the land of sadness...أرض الكآبة

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الجمعة مايو 14, 2010 1:21 am

مو شرط........ 103
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ČÔÕŁ GÌŔĽ
Ķ!ŊĢ>مدير عام
Ķ!ŊĢ>مدير عام
avatar

عدد المساهمات : 1596
نقاط : 1881
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 08/04/2010
العمر : 21

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الجمعة مايو 14, 2010 1:57 am

لا شرط ده يتعلق بالشخصيات و التربية و المجتمع الللي تربيتي فيه مش بالسن ابداا

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cute remo0o

avatar

عدد المساهمات : 1656
نقاط : 1865
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/04/2010
العمر : 20
الموقع الموقع : البيت

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الجمعة مايو 14, 2010 10:47 am

لا شرط حتى ممكن واكيد انتي واختك او اخوك يكون في اختلاف وجه نظر بينكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
فوائد الزوجة النكدية
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Be crazy :: Ü$ Û ĽįķĔ-
انتقل الى: